2011. október 29., szombat

Biyovis Herba Gold Aktiv Balzsam - ÉLETERŐNÖVELŐ - Jelenlegi ára: 3 999 Ft

Hivatalosan csupán a bőr és az azlatti kötőszövetek regenerálódását elősegitő krém, mely több, elsősorban Japánban előforduló gyógynövény-
ből készült, de ionizált és energetizált is, amely megtöbbszörözve az eredeti hatást, hihetetlen ("csodás") gyógyulásokat, javulásokat okoz, amelyeket egy könyvben olvasva persze én sem hittem el. De már nem volt orvosi segitség: anyám lábát amputálni kellett, nem is volt annyira drága, hogy megfiezethetetlen legyen, igy megvettem és kipróbáltuk. Természetesen mindent megtettünk, a sebeket is kimostuk, amennyire tudtuk. Elkészültünk rá, hogy vagy soha nem használ vagy csak sokára,
ezzel szemben már 2 ! nap után látható javulást tapasztaltam. Még életemben nem lepődtem meg ennyire, le is kellett ülnöm egy székre hirtelen. Persze betartottuk a napi 2 kezelést (kenést), napról napra meg-bizhatóan javult, s egy hét múlva, amikor a sebész már várta.! De érdemi munkát szerencsére nem végzett.! Ez 2003-ban volt. Addig sajnos a cukorbetegsége miatt több kisebb csonkoláson is át kellett esnie, de azóta mindene megvan..!
Azóta folyamatosan vásároljuk a Biyovis termékeit, és hogy ne kereljenek olyan sokba, a hálózatuk tagja lettem. Igy én is árulhatom a termékeiket.


Jelenlegi ára: 3 999 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 00:17
. Biyovis Herba Gold Aktiv Balzsam - ÉLETERŐNÖVELŐ - Jelenlegi ára: 3 999 Ft